Немає товарів цього бренду
PUMA - є одним із найстаріших німецьких спортивних брендів, а його історія - чудовий приклад того, як торгова марка-невдаха при продуманих маркетингових кроках може стати суперстильним молодіжним брендом.
Історія бренду PUMA розпочалася у 1948 році, коли Рудольф Дасслер відколовся від сімейного підприємства та вирішив заснувати свою компанію.
PUMA - це було прізвисько Рудольфа в молодості, яке він отримав через свої численні амурні пригоди. Довгі роки компанія працювала виключно для спортсменів, але згодом усе змінилося. Цьому бренду віддавали перевагу та активно рекламували його знамениті футболісти, тенісисти та багато інших найбільших спортсменів.
У 1974 році після смерті засновника Рудольфа Дасслера, у компанії почалися серйозні фінансові втрати і на зміну голови стали сини Рудольфа, у яких, на превеликий жаль, бізнес не склався. Продажі бренду значно впали і тому була потрібна переорганізація, щоб піднятися нагору і знову бути лідируючим брендом.
На початку 90-х компанія PUMA опинилася на межі руйнування. У компанії не багато приділяли уваги маркетингу та бренд-менеджменту і у зв'язку з цим споживач вважав марку наслідувальною та неоригінальною. У 1993 році, архітектором відродження PUMA став 30-річний генеральний директор Йохен Зайтц. Він говорить шістьма мовами, водить літак, любить полювання і оточує себе менеджерами 20-30 років. Йохен залучив до співпраці іменитих дизайнерів та випускає з ними лімітовані серії.
Почалися великі зміни, стали інтенсивно працювати над інноваційними технологіями, розробкою кросівок для дітей, пізніше зайнялися розробкою спеціальною підошвою та унікальною водостійкою шкірою з компанією Pittards.
Нове керівництво поставило нову мету- зробити бренд PUMA найкреативнішим і затребуваним. Головним елементом у відродженні було рішення розробляти взуття та одяг, націлений на вузькі сегменти, такі як, наприклад, сноубордисти, фанати автоперегонів та прихильники йоги. PUMA стала першою серед спортивних компаній, яка почала розвивати співпрацю з відомими дизайнерами одягу, взуття та аксесуарів.
Всього за кілька років PUMA перетворилася на модний бренд, який має однаковий успіх, як професійне екіпірування, так і образ LifeStyle.
Бренд PUMA має дуже велику історію від створення та розвитку до цього дня. Хронологія подій показує співпрацю з різними компаніями, найбільшими спортсменами всього світу, новими технологічними та дизайнерськими рішеннями!