Немає товарів цього бренду
Джеффрі Стейпл народився у Нью-Джерсі, США, у 1975 році та навчався на факультеті журналістики. У коледжі він працював клерком початкового рівня у дизайнерській фірмі. Джефф швидко навчався, не маючи попереднього досвіду використання програм для проектування, таких як QuarkXPress, Photoshop та Illustrator, став менш як за шість місяців викладачем класу у фірмі. Потім він усвідомив свою пристрасть, що зростає, до графічного дизайну, покинув Нью-Йоркський університет і восени 1995 року вступив до престижної школи дизайну Parsons для вивчення комунікаційного дизайну.
Історія Staple почалася в 1997 році, коли Jeff Staple увійшов у бутік у Нью-Йорку в сорочці, яку він надрукував на уроці шовкографії в Школі дизайну Парсонса, і сам того, не чекаючи з цього моменту, народився новий бренд. Він вийшов із цього магазину із замовленням у кількості 12-ти сорочок. І таким чином, основний продукт був офіційно відкритий для бізнесу. Те, що починалося як невелика лінія футболок ручної роботи, зростало органічно і почало набирати популярності в Нью-Йорку.
Staple Pigeon - тепер всесвітньо відомий бренд, який відображає сувору та нескінченну енергію, якою володіють жителі Нью-Йорка. На даний момент STAPLE доступний у більш ніж 1200 точках розповсюдження по всьому світу. Він існує як уявлення Нью-Йорк. «Голуб» також впливає на широкий асортимент товарів, аксесуарів та послуг. Staple одяг, взуття та аксесуари зараз доступні по всьому світу. Натхненний вуличною культурою та дизайном, Staple охоплює безліч різних пейзажів, таких як мода, музика, спорт та мистецтво.
Одна з класичних Нью-Йоркських історій від Jeffa:
- Коли я запустив Staple, я також розробляв обкладинки альбомів для лейбла звукозапису в Нью-Йорку під назвою Rawkus Records. Так що, як дизайнер, я недалеко пішов від художника. Та одного разу я поїхав ліфтом, та увійшов Mos Def. Ми були з ним наодинці, і я сказав: «Мос, у мене є лінія одягу, можливо, ти використовуєш її для зйомок? »І він сказав: «Так». А я сказав: «Добре, коли? » А він мені у відповідь: «Давай зробимо це прямо зараз». А я сказав: "Прямо зараз, прямо зараз???". А Мос каже: "Давай це зробимо в ліфті". У цей момент я мчуся за одягом і швидко перевдягаю його. Я запитав, чи можу я використати ці фото для реклами чи роздрукувати плакати? На що отримав відвів: «Так, що завгодно, ти працюєш на Rawkus, ти клювання»
Це була моя маленька перемога!
Jeff пакував свої власні замовлення, переслідував людей, які не платили, врівноважував свою чекову книжку, підраховував інвентар, роздавав невеликі каталоги магазинам, отримував відмову. І вважає, що дізнався про все з перших рук важким шляхом, чому дуже радий.
Як каже сам Jeff, він народився трудягою за вдачею. На початку розвитку бренду було важливо, щоб він усе робив від А до Я, і швидко зрозумів, що є тільки 24 години на день і не більше хвилини, в які потрібно вкластися. Його найбільший висновок: він хотів би прийти до цього раніше, але коли він зараз має неймовірну команду, все це працює як треба!
У процесі створення цього зростаючого бренду в 2005 році Nike попросила Jeff Staple створити спеціальний ювілейний кросівок, який представлятиме Нью-Йорк. Staple Pigeon Dunk SB був задуманий і викликав багато фанфар після його випуску і показав Staple – а також культуру кросівок – мас.
Jeff Staple є творчим провидцем, який працює в галузі графічного дизайну, дизайну одягу, дизайну взуття та маркетингу бренду. На додаток до Staple Pigeon, Jeff Staple також є засновником Staple Design Studio та Reed Space. Він заснував STAPLE DESIGN STUDIO, INC. У 1997 році працював над творчими проектами з такими партнерами, як Adidas, Burton, ESPN, HBO, Kia Motors, Levi's, LVMH, Microsoft, Nike, Sony, Timberland, Uniqlo та інші.
Крім того, він заснував REED SPACE у Нью-Йорку – перший досвідчений бутік способу життя такого роду у 2002 році. Згодом він співпрацював з TGS Group у 2017 році, щоб розширити свою роздрібну мережу з CRUSOE & SONS, EXTRA. BUTTER, RENARTS та ROOTED . Сьогодні Джефф спостерігає за креативними операціями США для роздрібного банера Hypebeast.
Jeff також шановний розумовий лідер. Він є провідним дикопопулярним подкастом HYPEBEAST «Бізнес HYPE» і є одним з найвидатніших викладачів на SKILLSHARE. Він також є частим модератором, лектором та основним доповідачем на галузевих панелях та корпоративних заходах.
Jeff Staple продовжує розширювати свою "Позитивну соціальну інфекцію" по всьому світу. І зараз одяг та взуття брнда Staple купити можна практично в будь-якому великому місті земної кулі
Секрет простий. Візьми щохвилини, як вона приходить до тебе. Не надавай надто великого значення у майбутньому. Живи прямо зараз. Піймай мить. Також не зациклюйтесь на минулому. Не шкодуй про помилки і не спочивай на лаврах. Я думаю, що один великий недолік у всьому цьому, це те, що у мене виникають проблеми із запам'ятовуванням таких речей, як «Що ви робили в минулий Новий рік?» або «У якому році ви їздили до Стокгольма?» Для мене все це розмито)