Спеціальна колекція AF-100 на вшанування 35-річчя моделі Nike Air Force 1.
Air Force 1 це класична модель відома на весь світ у легендарному забарвленні «Triple White» (внутрішнє маркування білого кольору 100). Це найканонічніший силует для всієї снікер культури. Історія почалася в 1982 році на баскетбольному корті і вийшла за межі музики, моди, мистецтва та вуличного одягу. Продовжуючи розширювати межі свого впливу, створивши колаборацію з піонерами хіп-хоп культури, Nike святкує 35-річчя AF-1, переосмислюючи улюблену класику.
У новому проекті взяли участь Дон Сі, Карім "Біггс" Берк, Ерролсон Х'ю, Тревіс Скотт та Вірджіл Абло. Вони запропонували своє унікальне уявлення про те, як виглядають для них ідеальні Air Force 1.
Air Force 1 ’07 Roc-A-Fella від Карфма «Біггс» Берка
Biggs — піонер реп музики та один із тих людей, які допомагають артистам досягти досконалості на Roc-a-Fella Records. Він продовжує справу легендарної звукозаписної компанії і досі.
«Цього року зійшлися знаменні дати: 35-річний ювілей Air Force 1 та 20 років Roc-a-Fella. Коли починаєш думати про Roc-a-Fella, одразу згадуєш логотип. Якщо думаєш про кросівки, то відразу згадуєш Air Force 1. Наш логотип на Air Force 1 дуже важливий для нас, адже Air Force 1 – справжній дух Roc-a-Fella. Цей логотип не просто значок, це символ, який ми носимо у серця. Це про систему наших цінностей – чесність, дружбу, відданість. Це братство, яке стоїть за логотипом».
Air Force 1 Hi Just Don від Дона «Дона Сі» Кроулі
Don C дуже відомий дизайнер, який вивів на новий рівень поєднання класичного спортивного взуття та одягу з люксовими матеріалами. Нова можливість розширити межі спортивних брендів. Don C дуже ретельно вибирає матеріали та приділяє увагу кожній дрібниці. Він представив класичну модель AF1 з люксовими матеріалами та вставками.
«У своїй роботі я використав преміум-шкіру, елементи Air Force 2 та Air Force 3. Я радий, що Nike дав мені свободу самовираження у створенні своєї моделі Air Force 1. Це силует, з якого все почалося. Для мене важливо завжди відчувати зв'язок із сім'єю, тому що вона завжди готова бути поряд з тобою. Сім'я який завжди означає кревне кревність, кревність може бути іншого порядку. Моя робота – ця данина поваги до знакового силуету. Я хотів, щоб підростаюче покоління знало, наскільки важлива сім'я».
Air Force 1 Low Travis Scott від Тревіса Скотта
Коли Тревіс Скотт виступає на сцені, його енергія унікальна. Він віддається музиці на 100%, але також слід зазначити, з якою увагою він береться за будь-який проект. З'єднання шаленої енергії та фокусування на цілі дала унікальний дизайн Air Force 1, який є частиною колекції AF-100.
Тревіс: «Я подивився на процес створення кросівок так само, як я роблю альбоми. Я хотів розповісти свою історію. На моїх шоу всі божеволіють, і в цьому справжній драйв репу».
Ал Баїк (Nike): «Під час зустрічі з Тревісом, перше, що він сказав: «I'm the acid of rap». За основу використовували класичний силует, але зробили його «шаленим». Модель виглядає дико завдяки світловідбиваючим палітуркам, коли на них падає світло, вони переливаються різними кольорами. На перший погляд, колір один, але під іншим кутом зору вже зовсім інший. Щоб ще посилити початковий задум, ми зробили свуш-липучку у трьох різних варіаціях. Кастомізовані патчі засновані на айдентиці лейбла Тревіса, а дюбре відсилає до його грилз».
Air Force 1 ’07 Off White від Вірджила Абло
Любов Вірджила до творення безмежна. Він одночасно одержимий формою та функціональністю його продукту. Він характеризує свій бренд Off-White, як баланс сірої зони між білим та чорним. Це бачення він реалізував у дизайні для колекції AF-100.
«Це все – одна сила. Це ідеологія Off-White. Це мій бренд та те, як я роблю речі. Мені подобається починати з чогось уже встановленого, а потім змінювати початкове. Що я люблю в трьох Air Force 1, з якими я вже працював, так це те, що вони всі є однією ідеєю, зроблену різними способами. У цій моделі основою став колір. Air Force 1 стали знаковими не у всіх кольорах, а саме у білому. Тому цього разу я працював із певним культурним контекстом, щоб змінити його, але не змінити до невпізнання».
Lunar Force 1/ACRONYM ‘17 от Ерролсона Х'ю'
Ерролсон вже не вперше працює над дизайном моделі AF1. Він чітко бачить і розуміє, як потрібно правильно реалізувати потенціал даного дизайну. Віддаючи перевагу кольору Triple White, він створює нове, проте, не уникаючи класики.
«Перш ніж розпочати роботу над проектом, ми запитали себе: Що ми можемо зробити таке з моделлю Lunar Force 1, чого ще не зробив Nike?» Так ми зрозуміли, що підійдемо до роботи над кросівками так само, як працюємо з одягом. Важливо зрозуміти проблему та подивитися, що ми можемо запропонувати для її вирішення».