Історія створення кросівок Nike Air Zoom Spiridon Cage 2
Протягом багатьох років Nike прокладає шлях для інновацій. У розробці нового продукту компанія на перший план висуває: покращення матеріалів та функціональність. Останнім часом акцентують свою увагу на архіві та ретро релізах, що поєднують старе з новим. Все це було частиною шляху виробництва Nike Air Zoom Spiridon Cage 2. Спеціалізовані раннери спочатку призначалися для японського ринку, які вперше були випущені в 2003 році. Напрацювання для цієї моделі були зроблені на початку нульових, але незабаром її забули. Через багато років ця модель знову повернулася зі вставкою Zoom Air для більшого комфорту.
Після нещодавнього успішного колабу зі Stussy, Nike вирішили випустити два тестові забарвлення моделі Air Zoom Spiridon Cage 2. Модель поступово зміцнила позиції над ринком рахунок появи як нових, і добре знайомих, класичних забарвлень. Але вже зараз можна з упевненістю сказати, що Nike Air Zoom Spiridon Cage 2 – один із головних силуетів 2020 року.
Кросівки розроблені штатним дизайнером – Стівеном Смітом. За плечима має цікавий список відомих робіт. Він встиг попрацювати у найбільших світових компаніях, серед них — Fila, Reebok, New Balance, і зараз разом працює з Каньє Вестом над Adidas YEEZY.
Багато дизайнерів свої ідеї черпають із автомобілів. В одному з інтерв'ю Сміт розповів про слабкість до спорткарів. У брошурі, присвяченій силуету, Стівен згадував, що при створенні скетчів та перших начерків, головним джерелом натхнення став Porsche 935. Якщо конкретніше, то мова про спортивну модифікацію Porsche 935 1978 року. Через масивне обважування спереду і ззаду, необхідного для покращення аеродинаміки, автомобіль отримав назву «Мобі Дік». Модифікація показала відмінні результати, вигравши шестигодинну гонку в Сільверстоуні і став найшвидшою в Ле-Мані.
Nike Air Zoom Spiridon Cage 2 вийшли легкими, з гарною вентиляцією, пластичністю та амортизацією. Не інакше як гоночний болід у світі спортивного взуття..
Air Zoom Spiridon Cage 2 мали стати прямим продовженням першої моделі - Nike Air Zoom Spiridon. У дизайні більше впізнавались риси іншого силуету — Zoom Sitizen, що вийшов 1999 року. Але незважаючи на це, новинка отримала назву Nike Air Zoom Spiridon, на честь тих кросівок, присвячених олімпійцю Спіридону (першому олімпійському чемпіону в марафонському бігу, який переміг на літній олімпіаді в 1896 році). Ситуація зі схожим ім'ям абсолютно різних силуетів викликала плутанину. Щоб хоч якось уникнути цього, силует отримав у назві Cage («Клітка») на честь збільшеної, ніби укладеної в клітину повітряної подушки під п'ятою: вона не тільки відображає атмосферу початку 2000-х років, але й забезпечує амортизацію, характерну для Zoom Air. Ретро силует із сучасними деталями є козирем цієї пари.
Спочатку Nike планували випустити 40 000 пар для японського ринку. Японцям силует дуже зайшов і це допомогло переглянути умови та збільшити кількість до 80 000 пар. Пізніше, трохи змінений дизайн дозволив отримати попит у всьому світі. Стівен все ж хотів зробити професійну бігову модель, яка до останнього сумнівається в успіху змін, визнав їхню необхідність і залишився задоволений фінальним результатом. Кросівки тепло зустріли не тільки в Японії, але також в Італії, Іспанії та Південній Америці.