Нещодавно до нас надійшла нова колекція дизайнерських рюкзаків Sprayground і до цієї події пропонуємо трохи познайомитися, можна сказати, із «внутрішньою кухнею» бренду зі слів головного дизайнера та засновника Девіда Бен-Девіда.
Це були два шалені роки для Девіда. За два з половиною роки, з моменту створення, компанія стала вуличним фаворитом зі своїми власними культовими послідовниками. Помітивши, що такі рюкзаки мають великий попит, Sprayground розглянув у цьому не просто аксесуар, але й використовував його як полотно для малювання. Зараз можна сміливо говорити, що бренд все ще на підйомі і попереду на нас чекає багато всього цікавого!
У своєму недавньому інтерв'ю Девід поділився про поточний стан виробництва рюкзаків, про роль його бренду та про майбутнє компанії Sprayground.
Про Sprayground та визначення бренду.
Це компанія рюкзаків із провокаційними дизайнами.
Що було причиною і може бути поштовхом для створення Sprayground?
Я часто подорожував світом і здебільшого з чорним рюкзаком, і коли настав час купити новий, то вибір був невеликий і в той момент мене осінило, а чи не влаштувати переворот для всіх компаній зі створення рюкзаків. Адже вони були такі нудні для мене.
Як змінилася твоя робота за цей час?
Божевільного змінилася! Хоча це було лише два з половиною роки тому, але з того моменту я ні на хвилину не зупиняюся. Це як благословення та як мрія. Я літаю по всьому світу і роблю бізнес, їжджу та контролюю заводи, де мої ідеї стають реальністю, а також співпрацюю з деякими знаменитостями Голлівуду. А все тому, що один рюкзак зміг змінити всю гру!
Яке ти дав би визначення бренду в його нинішньому вигляді, порівнюючи з іншими компаніями?
Ми безумовно інноваційний бренд. До нашої появи сумки рюкзаки фактично не відрізнялися один від одного. А після того, коли я вперше випустив дизайн Hello My Name Is і Money Stacks, тим самим ми відкрили очі іншим компаніям, демонструючи, що покупці будуть ставитися до покупки рюкзака серйозніше. Я знаю, що Sprayground колекціонують, адже деякі рюкзаки виходять в дуже обмеженій кількості або це ексклюзивний дизайн, який більше не випустимо. З таким підходом до моди та функціональності ми вдерлися на ринок. Спочатку, коли наша продукція продавалася здебільшого у бутіках, там ніколи не було простору, куди можна повісити рюкзаки, а зараз вони посідають почесне місце.
Про прогрес бренду.
Чого ти хочеш досягти?
Стати основною компанією зі створення рюкзаків та сумок з акцентом на дизайн, творчість, функціональність. Брендом, який не боїться ламати бар'єри у світі моди. Головне знайти на це весь час. І щоб щодня починався зі Sprayground.
На що в тебе йде багато зусиль і заважає створювати нові дизайни?
Польоти, я їх просто ненавиджу! Я багато подорожую, і це допомагає відчувати себе людиною. Якщо я вигадую нові дизайни, я можу працювати над ними цілий день
Як ти обираєш людей, з якими працюватимеш?
ОДуже просто. Вони мають бути спонтанними, відкрито мислити та вірити у мрію.
І насамкінець, що чекати від бренду в майбутньому?
Планую зробити просто геніальний продукт і коли це станеться – я дам вам знати!
Джерело: Hypebeast